PRISTATYMAS

7.1. Prekės pristatomos Omniva paštomatais, DPD kurjeriu arba autobusų siuntomis Pirkėjo nurodytu adresu. Prekes galima atsiimti Pardavėjo nurodytu adresu Marijampolėje.

7.2. Įprastai prekės pristatomos per 1-5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per anksčiau nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Dėl tokių prekių įsigijimo Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju el.: info@lunaflora.lt

7.3. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, bei telefono numeriu siunčiamas žinutes iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo/atsiėmimo.

7.4. Siuntos pristatymo ar atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

7.4.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje ar popieriniame pristatymo patvirtinime.

GRĄŽINIMAS

8.1. Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes. Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 15-ą punktą – (gėlės) augalai nekeičiami ir negrąžinami.

8.2. Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties turite informuoti mus raštu, užpildant Pavyzdinę pirkinio atsisakymo formą arba pateikiant aiškų ir nedviprasmišką pareiškimą, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties. Užpildyta ir pasirašyta pavyzdinė sutarties atsisakymo forma arba pareiškimas, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties, turi būti pateikta mums paštu adresu MB „Žalia boružė“, Mokolų g. 63-21, Marijampolė LT-68165, arba elektroniniu laišku adresu info@lunaflora.lt. Telefonas pasiteirauti: +370 643 26776.

8.3. Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.

8.4. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

8.5. Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos.

8.6. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju el. paštu: info@lunaflora.lt

8.7. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.

8.8. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

8.9. Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis MB „Žalia boružė“ kontaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį arba nunešti prekes į įmonės buveinę.

MOKĖJIMO BŪDAI

-Debit/Credit kortelės

-PAYPAL-

-Rankinis mokėjimo būdas

PRISTATYMAS

7.1. Prekės pristatomos Omniva paštomatais, DPD kurjeriu arba autobusų siuntomis Pirkėjo nurodytu adresu. Prekes galima atsiimti Pardavėjo nurodytu adresu Marijampolėje.

7.2. Įprastai prekės pristatomos per 1-5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per anksčiau nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Dėl tokių prekių įsigijimo Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju el.: info@lunaflora.lt

7.3. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, bei telefono numeriu siunčiamas žinutes iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo/atsiėmimo.

7.4. Siuntos pristatymo ar atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

7.4.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje ar popieriniame pristatymo patvirtinime.

GRĄŽINIMAS

8.1. Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes. Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 15-ą punktą – (gėlės) augalai nekeičiami ir negrąžinami.

8.2. Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties turite informuoti mus raštu, užpildant Pavyzdinę pirkinio atsisakymo formą arba pateikiant aiškų ir nedviprasmišką pareiškimą, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties. Užpildyta ir pasirašyta pavyzdinė sutarties atsisakymo forma arba pareiškimas, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties, turi būti pateikta mums paštu adresu MB „Žalia boružė“, Mokolų g. 63-21, Marijampolė LT-68165, arba elektroniniu laišku adresu info@lunaflora.lt. Telefonas pasiteirauti: +370 643 26776.

8.3. Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.

8.4. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

8.5. Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos.

8.6. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju el. paštu: info@lunaflora.lt

8.7. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.

8.8. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

8.9. Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis MB „Žalia boružė“ kontaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį arba nunešti prekes į įmonės buveinę.

MOKĖJIMO BŪDAI

-Debit/Credit kortelės

-PAYPAL-

-Rankinis mokėjimo būdas